
We gaan het rustig aan doen vandaag en zou warm worden en wachten maar af
Krantje ligt al in de bus


Effe de rooie moppies opstarten want wordt vrolijk van de mooie koppies






















En vergeet niet te genieten van al dat moois wat er op deze aardbol nu rondloopt


Zo die heksen Anne en Thea liggen nu denk ik aan de beademing en tot vanavond




Geef een reactie