Effe berichtje van Martin zien?

Hi,

Is het heet daar? Hier ook 35+, maar ik bouw gewoon lekker door voordat de echte hitte komt.

Ik zag een socialmedia discussie voorbij komen waarin mijn (inmiddels bekende) standpunt besproken werd.
Het leek me daarom nuttig om dit nog even te delen:

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/het-kan-wel

De kracht van de herhaling 😉

Groetjes,
Martin

Geef een reactie

Ontdek meer van Site Title

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder