
Hi,
Is het heet daar? Hier ook 35+, maar ik bouw gewoon lekker door voordat de echte hitte komt.
Ik zag een socialmedia discussie voorbij komen waarin mijn (inmiddels bekende) standpunt besproken werd.
Het leek me daarom nuttig om dit nog even te delen:
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/het-kan-wel
De kracht van de herhaling 😉
Groetjes,
Martin
Geef een reactie