Zo kom ik de dag wel door hoor!

Effe naar huisdokter geweest en een en ander besproken dat ik weg wil uit dit klote rattenoord en Getto en lig nu weer effe op mijn ligbedje in de tuin en 27 graden en best uit te houden en straks effe een tukkie doen want heb al met al maar 4 uur geslapen doordat ik iemand moest wegbrengen en die nu in de trein zit naar het hoge noorden en ik zie jullie vanavond wel weer bij leven en welzijn

Geef een reactie

Ontdek meer van Site Title

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder