
Hi,
Gewoon even een opbeurend bericht op de dinsdagavond:
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/depressief
Tja..het is wel de realiteit (in deze valse realiteit).
Ik ga weer aan de handarbeid.
Groetjes,
Martin

Hi,
Gewoon even een opbeurend bericht op de dinsdagavond:
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/depressief
Tja..het is wel de realiteit (in deze valse realiteit).
Ik ga weer aan de handarbeid.
Groetjes,
Martin
Geef een reactie