Effe een berichtje uit een asocialenoord ?

KIJK DIT LIGT VERDEROP IN DE BOSJES EN ALLEMAAL IDIOTEN OM ME HEEN https://www.at5.nl/artikelen/238825/flinke-overlast-daklozen-in-gijsbrecht-van-aemstelpark-ontlasting-drugs-en-masturbatie en ga proberen weg te komen uit dit GETTO

Effe eerst naar Jumbo geweest wat vlakbij dat park ligt en klaar ben je er mee

DIT houdt me nog een beetje op de been omdat dat nog ergens rondloopt op deze aardbol

Geef een reactie

Ontdek meer van Site Title

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder