KIJK DIT LIGT VERDEROP IN DE BOSJES EN ALLEMAAL IDIOTEN OM ME HEEN https://www.at5.nl/artikelen/238825/flinke-overlast-daklozen-in-gijsbrecht-van-aemstelpark-ontlasting-drugs-en-masturbatie en ga proberen weg te komen uit dit GETTO
Effe eerst naar Jumbo geweest wat vlakbij dat park ligt en klaar ben je er mee


DIT houdt me nog een beetje op de been omdat dat nog ergens rondloopt op deze aardbol


Geef een reactie