
Goedemiddag,
Na de nodige nachtjes te hebben doorgewerkt.. (en overdag aan het bouwen)
Omdat ik veel vragen ontving over dit onderwerp leek het me nuttig om het eens echt goed te verduidelijken:
Er is heel veel tijd in gaan zitten, naast alle bouw en schrijfwerkzaamheden, dus hopelijk heb je er iets aan en wellicht interessant om te delen.
“Waar doe ik het allemaal voor?”, vroeg ik me ooit nog wel eens af, maar inmiddels weet ik het antwoord.
Hartelijke groet!
Martin
Geef een reactie