Effe een berichtje van Martin

Goedemiddag,

Na de nodige nachtjes te hebben doorgewerkt.. (en overdag aan het bouwen)
Omdat ik veel vragen ontving over dit onderwerp leek het me nuttig om het eens echt goed te verduidelijken:

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/de-maan-is-geen-massieve-bol-van-steen-en-stof-die-in-een-baan-om-de-aarde-draait

Er is heel veel tijd in gaan zitten, naast alle bouw en schrijfwerkzaamheden, dus hopelijk heb je er iets aan en wellicht interessant om te delen.
“Waar doe ik het allemaal voor?”, vroeg ik me ooit nog wel eens af, maar inmiddels weet ik het antwoord.

Hartelijke groet!
Martin

Geef een reactie

Ontdek meer van Site Title

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder