Iedereen die hier aanklikt een fijne hete dag en rustig aan en breekt het lijntje niet!

Er zijn van die dagen dat Belzebub de duivel steeds bezig is want niet leuk meer hoor

Zet het koffieapparaat aan vanmorgen en werkt niet en wellicht was dat de oorzaak gisteren toen ik thuiskwam van Jumbo en de stoppen waren doorgeslagen en vond het al vreemd afijn die gaat vanavond bij het grof vuil en heb al een andere uit de box gehaald

Verder maar rustig houden vandaag en niet te veel ondernemen en wat een ellende weer in de wereld met aardbevingen en kliffen die zo maar instorten en we krijgen nu de rekening betaald door maar te blijven vliegen

Dus niet gaan janken nu en eigen schuld dikke bult en als je dan NIET doorhebt dat het totaal fout gaat met het klimaat ben je wel heel erg dom maar ja het is niet anders

Maar goed ik heb mijn krantje en vermaak me wel hoor in mijn tuintje

Zat geen rat in de vangkooi en kom de dag wel door op mijn ligbedje hoor

Mijn bloeddruk is best redelijk dus maar niet klagen

Die kan dus bij de vuilnis en wel raar dat hij het zo maar opgeeft hè. Die kan bewaar ik maar effe afijn nu effe de rooie moppies opstarten om in de stemming te komen
Heb mijn ligbedje al klaargezet

Vandaag effe kijken hoe de temperatuur zich ontwikkelt ?

Effe mijn maatje gebeld die al in Lapland zit maar niet op mijn weblog wil in tegenstelling tot feestboek vroeger en tja dat moet ik maar respecteren het is niet anders en deze mag ik toch wel effe plaatsen denk ik

Ik werd onpasselijk toen ik die vreselijke kerel Rutte op t.v. zag en wat is het toch een vieze gluiperd hè ?

Afijn effe die aardige omroeper zien en altijd vriendelijk

Geef een reactie

Ontdek meer van Site Title

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder