
Heerlijk een paar uur geslapen en morgen weer zo warm al wordt het wat minder en verder weer de gebruikelijke ellende op het nieuws van orkanen en dat het een rampzomer gaat worden op de weg en wat kan mij dat schelen eigenlijk en ga 83 worden en ze zoeken het maar uit verder die paar jaar dat ik nog leef en ze willen toch niet luisteren







Geef een reactie